De
Algemene Vergadering van het IBR zal dit jaar plaatsvinden op 30 april 2021
om 8u30.
Net zoals
vorig jaar, heeft de Raad van het IBR beslist om deze Algemene Vergadering via
online videostreaming te laten verlopen. Deze beslissing werd ingegeven
door de onzekerheden die gepaard gaan met de COVID-crisis en die ons
verhinderen om op een veilige manier een fysieke vergadering te organiseren.
Vooraf registreren voor administratieve en academische zitting
De
Algemene Vergadering is dit jaar onderverdeeld in een administratief en een
academisch deel.
Het
administratief deel is toegankelijk voor bedrijfsrevisoren, stagiairs en
personeelsleden van het IBR. Het academisch deel is open voor iedereen.
Om
veiligheidsredenen (stemrecht is enkel voorbehouden aan bedrijfsrevisoren)
dient u zich voor beide sessies afzonderlijk te registreren. Beide sessies
zullen ook op een afzonderlijke weblink gestreamd worden. Om te kunnen
deelnemen aan de administratieve sessie is een voorafgaandelijke
pre-registratie vereist. Voor de academische sessie volstaat een eenvoudige
registratie. U kan zich:
Na
pre-registratie voor het administratieve deel ontvangt u binnen de vier dagen
een bevestigingsmail met login en paswoord en een weblink waarmee u de sessie
online kan volgen. Registreren voor het academisch deel kan nog tijdens de
vergadering maar registratie op voorhand is aanbevolen om een vlotte
organisatie te verzekeren.
We vragen
u om vanaf 8u15 aan te melden op de online vergadering, zodat we om 8u30 stipt
kunnen beginnen. Het academisch deel begint om 10u30.
********************************
Cette
année l'Assemblée Générale de l'IRE aura lieu le vendredi 30 avril 2021
à 8h30.
Comme
l’année passée, le Conseil de l’IRE a décidé d’organiser cette Assemblée
Générale via une vidéoconférence en ligne. Cette décision a été prise en
raison des incertitudes liées à la crise COVID qui nous empêchent d’organiser
en toute sécurité une réunion en présentiel.
Enregistrement/inscription préalable pour la session administrative et
académique
Cette
année, l'Assemblée générale est divisée en une partie administrative et une
partie académique.
La partie
administrative est ouverte aux réviseurs d'entreprises, aux stagiaires et aux
membres du personnel de l'IRE. La partie académique est ouverte à tous.
Pour des
raisons de sécurité (le droit de vote est réservé aux réviseurs d’entreprises),
vous devez vous inscrire séparément aux deux sessions. Les deux sessions seront
diffusées en direct sur un lien web distinct. Une préinscription
préalable est nécessaire pour participer à la session administrative. Vous
pouvez vous inscrire ici:
Après
votre enregistrement, vous recevrez dans les quatre jours un e-mail de
confirmation avec un login et un mot de passe et un weblink avec lequel vous
pourrez suivre l’Assemblée Générale en ligne. L'inscription à la partie
académique est toujours possible pendant la réunion mais il est recommandé de
s’inscrire au préalable afin de garantir une organisation fluide.