COVID-19 info

Kom je binnenkort op bezoek in ons gebouw? Neem dan eerste even onze bezoekersgids COVID-19 door.

Stay Safe, Stay@Home! Controles in de dienstensector

12 januari 2021

1149 views

Advies 2020/03: Impact COVID-19 op de controle over boekjaar 2020 - highlights

8 december 2020

2631 views

Federale regering beslist breed sociaaleconomisch steunpakket

12 november 2020

2055 views

Actueel

Het overige nieuws

Mededeling 2021/03: Vervanging en opheffing van verschillende adviezen

3 maart 2021

52 views

Advies 2021/06: Toepassing van de ISA’s en ISRE 2410 en technische nota’s met betrekking tot de uitvoering van bepaalde exclusieve wettelijk aan bedrijfsrevisoren voorbehouden opdrachten voorzien door het Wetboek van vennootschappen en verenigingen – vervanging van advies 2019/08

3 maart 2021

63 views

Advies 2021/05: Verduidelijking van de termen “relevante ethische voorschriften” in België – vervanging van advies 2019/07

3 maart 2021

56 views

 

Bedrijfsrevisor worden
Iets voor jou?

Kiezen voor een carrière als bedrijfsrevisor is kiezen voor een beroep met impact en veel afwisseling. Bedrijfsrevisoren gaan een stap verder dan eenvoudig de boekhouding controleren. Ze geven aan hoe betrouwbaar de jaarrekening is en ze kunnen tal van opdrachten uitvoeren en advies op maat verstrekken, en dit in alle sectoren, van grote beursgenoteerde ondernemingen tot KMO's, verenigingen en publieke- en non-profitorganisaties.

In deze video volgen we de werkdag van Kim (senior audit manager met 18 jaar ervaring) en Thomas (senior auditor met 2 jaar ervaring).

Vacatures en overnames

Vacatures voor bedrijfsrevisoren/auditors, professionele medewerkers van revisorenkantoren, werkaanbiedingen voor en door stagiairs en aankondigingen van overnames of overdrachten van kantoren.

PKF-VMB zoekt een audit manager voor regio Antwerpen-Brussel-Gent

5 maart 2019

PKF-VMB is anders… voor onze klanten, maar zeker ook voor onze medewerkers. Wij zijn niet de grootste en willen dat ook niet zijn. Wij combineren liever “the best of both worlds”. Groot genoeg om een groeitraject te kunnen aanbieden, klein genoeg om een persoonlijke aanpak te kunnen waarborgen. Wij begrijpen bovendien dat je naast een werkleven ook nog een sociaal leven hebt.
 
Met 20 jaar ervaring, 5 kantoren en 120 medewerkers is PKF-VMB in België een toonaangevende organisatie van accountants, tax consultants, bedrijfsrevisoren, bedrijfsjuristen en business advisors. Wij bieden dienstverlening van hoge kwaliteit. Wij investeren voortdurend in de vakbekwaamheid van onze medewerkers en monitoren continu of ons kwaliteitsbeleid wordt nageleefd.

Wij zijn ter ondersteuning van ons audit team te Antwerpen/Brussel/Gent op zoek naar een audit manager die op een vlotte manier klantencontact kan onderhouden en enthousiast zijn/haar team kan aansturen.
 

Takenpakket

  • Project management – je beheert de budgetten van de projecten, legt afspraken vast, maakt de planning en taakverdeling van het team op, bewaakt de kwaliteitscontrole, maakt risico analyses, volgt de projecten op en schrijft de conclusies mbt de audit projecten.
  • Project uitvoering – je behandelt de meer complexe aspecten van audit projecten, formuleert aanbevelingen en bereidt de finale audit opinie voor.
  • People management – je coacht de juniors en seniors, geeft opleiding aan het team en voert evaluatie gesprekken.
  • Business unit management – je detecteert noden van medewerkers, rapporteert aan het management en draagt het beleid en de beslissingen van het management uit.
  • Business development – je identificeert nieuwe projecten, onderhoudt prima klantenrelaties en bereidt proposals voor
  • Als Audit Manager rapporteer je aan de verantwoordelijke partner.

Profiel en ervaring

  • Als audit manager ben je in het bezit van een Master diploma TEW of Handelsingenieur of gelijkwaardig.
  • Je kan terugblikken op tenminste 6 jaar relevante ervaring;
  • Ervaring in een Big 4 omgeving of gelijkaardig is een pluspunt.
  • Mensen coachen en motiveren ligt in je natuur;
  • Als Audit Manager ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van audits van uiteenlopende dossiers, onderhoud je de klantencontacten en stuur je het audit team aan.

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een aangenaam werkkader met fijne collegiale sfeer
  • Lage drempels en directe communicatie
  • Ruimte voor initiatief, opleiding en groei
  • Een cultuur van expertise, vertrouwen en respect
  • Een aantrekkelijk salarispakket, bedrijfswagen en verscheidene extralegale voordelen (netto onkostenvergoeding, maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering)
  • Een aantrekkelijk uurrooster met piek- en dalmomenten. Tijdens de kalmere zomerperiode heb je elke vrijdag namiddag vrij.
  • Persoonlijke benadering en ‘fun op de werkvloer’. Work hard, play hard.