16 januari 2007

Actualisering van de registergegevens opgenomen in het openbaar register door de bedrijfsrevisoren

De Raad besliste om gebruik te zullen maken van de mogelijkheden die de artikelen 22, § 2 en 15, derde lid van het koninklijk besluit van 30 april 2007 betreffende de erkenning van bedrijfsrevisoren en het openbaar register (erkenningsreglement) bieden om voor de bedrijfsrevisoren elektronische formulieren ter beschikking te stellen op het extranet van het Instituut, waarmee zij langs elektronische weg zelf hun overdracht naar het openbaar register zullen kunnen realiseren en/of hun registergegevens moeten bijwerken. 

De mededeling aangaande deze materie volgt hierna:

 

Gerelateerd

Mededeling 2023/13: Verplichte jaarlijkse actualisering van de gegevens in het openbaar register - verhinderde bedrijfsrevisoren

Een correct, duidelijk en transparant openbaar register: een voortdurende bekommernis

Stef Van Attenhoven, verantwoordelijke vennootschappen - openbaar register

Mededeling 2022/15: Verplichte jaarlijkse actualisering van de gegevens in het openbaar register

Procedure voor de tijdelijk verhinderde bedrijfsrevisoren